Jak zacząć?

Zapewne pierwsze wrażenie jakie wyparło na was Shakes & Fidget było: "Co tu się robi!?"
Ale spokojnie! Już spieszę z pomocą :)

Tak więc zacznijmy od rejestracji.
Wpisujemy adres s4.sfgame.pl (ja osobiście polecam ten świat)
I pokazuje się nam takie okienko:

Etap 1 Tworzenie Postaci

Najpierw tworzymy sobie bohatera według własnych upodobań. To wcale od niczego nie należy.
Następnie wybieramy profesję.
Wojownik: 
-musi expić siłę, wytrzymałość, szczęście oraz jako jedyny - pancerz.
-ma dobrą obronę ale słaby atak.
-jest najtrudniejszą profesją do ogarnięcia.
-ma dodatkowy slot itemów - na tarczę. (dzięki niej może robić bloki)
Mag
- musi expić inteligencję, wytrzymałość, szczęście.
- ma bardzą słabą obronę,  dobry atak i nikt przed nim nie może robić uników, zresztą on sam też nie może.
- jest średni do ogarnięcia
Zwiadowca/Łucznik
-musi expić zręczność, wytrzymałość, szczęście
-ma średni atak, średnią ilość życia, robi uniki.
-jest najłatwiejszą profesją i jednocześnie najlepszą dla początkujących

Etap 2 E-Mail

Kiedy stworzymy już własną postać, klikamy "Zapisz" i wpisujemy pasy rejestracji.
Gdy się zarejestrujemy, wchodzimy na e-mail'a i aktywujemy adres e-mail.

Etap 3 Zaczynamy grać!

Dobra. Mamy już podstawy. Tak więc teraz wchodzimy w karczmę i klikamy w środkowego gościa. Pokaże nam sie okienko z trzema opcjami na dole. Wybieramy tą która nam najbardziej odpowiada i czekamy określony czas. Za każdą ukończoną misję tracimy trochę awanturniczości. Kiedy skończy się nam awanturniczość, nie możemy już robić misji chyba, że kupimy piwo u barmana. Każde piwo kosztuje jednego grzyba i dodaje 20% awanturniczości. Nie polecam wydawać na niego ani grzyba :).

Etap 4 "GRUBAS"

Jest też zabawa w "znajdź kulkę" znajdziemy ją u tego "GRUBASA" po lewej. Stawiamy tam kasę i klikamy na jeden spośród trzech kubków i liczymy na szczęście!

Etap 5 Warta

Wracając, kiedy skończy już się nam awanturniczość, a nie chcemy wydawać grzybów, ustawiamy sobie wartę (można ustawiać od 1 do 10 godzin). Za odczekany czas dostajemy określoną ilość złotych i srebrnych monet. Z każdym poziomem ilość pieniędzy za wartę zwiększa się.

Etap 6 Przyśpieszacze

"Przyśpieszacza" do karczmy możemy kupić w stajni. Wybieramy jednego spośród czterech wierzchowców. Do każdego dołączony jest opis.

Etap 7 Sklepy

Idąc dalej drogą poradnika, natykamy się na Gabinet Magii u Shakesa oraz Zbrojowni u Fidgeta. U Fidgeta możemy kupić wyposażenie, broń białą, broń dystansową i różdżki (zależy od klasy). Natomiast u Shakesa możemy kupić artefakty, naszyjniki, pierścienie oraz mikstury które przydadzą się w dalszej grze kiedy będą naprawde trudne potwory, chodzi mi tu o lochy. U Shakesa od 61 poziomu pojawia się nam wiedźma (wchodzimy do niej poprzez znalezienie odpowiedniej księgi wysuwającej się z regału jak na nią najedziemy)

Etap 8 Arena

Kiedy czujemy się "wykokszeni" wchodzimy na arenę i klikamy zaatakuj, lub wchodzimy do Sali Chwały wybieramy najlepiej słabszego od nas, wchodzimy na jego profil i atakujemy!

Etap 9 Lochy

Po zdobyciu 10 lvl powinniśmy w karczmie w jednej z misji kluczyk do lochów (więcej w zakładce Lochy)

Etap 10 "Zdjęcia Poradnikowe"





2 komentarze:

  1. Potrzebujesz HACKA do Shakes and Fidget ?
    Na tej stronie jest bardzo dobry:
    freehackpl.com/shakes-fidget-hack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę..

      Usuń