Klucze i inne



Zbeszczyszczone Katakumby - Dostępny w karczmie od 10 pzm.






ZJAWA
Poziom przeciwnika: 10
Siła: 48
Zręczność: 52
Inteligencja: 104
Wytrzymałość: 77
Szczęście: 47 
Życie: 1694
SZKIELET

Poziom przeciwnika: 12 
Siła: 120
Zręczność: 68
Inteligencja: 59
Wytrzymałość: 101
Szczęście: 51
Życie: 6565
OBRZYDLIWY OŻYWIENIEC
Poziom przeciwnika: 14 Siła: 149
Zręczność: 78
Inteligencja: 69
Wytrzymałość: 124
Szczęście: 65
Życie: 930
PODSTĘPNY WAMPIR
Poziom przeciwnika: 16
Siła: 84
Zręczność: 195
Inteligencja: 83
Wytrzymałość: 131
Szczęście: 94
Życie: 8908
GHUL NOCNY
Poziom przeciwnika: 18

Siła: 214
Zręczność: 101
Inteligencja: 89
Wytrzymałość: 169
Szczęście: 93
Życie: 16055
BANSHEE
6. Poziom przeciwnika: 22

Siła: 97
Zręczność: 99
Inteligencja: 303
Wytrzymałość: 198
Szczęście: 137
Życie: 9108
SZKIELET-WOJOWNIK
Poziom przeciwnika: 26

Siła: 359
Zręczność: 135
Inteligencja: 122
Wytrzymałość: 260
Szczęście: 142
Życie: 35100
SZAMAN VOODOO
Poziom przeciwnika: 30

Siła: 126
Zręczność: 130
Inteligencja: 460
Wytrzymałość: 279
Szczęście: 193
Życie: 17298
MIĘSNY GOLEM
Poziom przeciwnika: 40
Siła: 614
Zręczność: 207
Inteligencja: 191
Wytrzymałość: 445
Szczęście: 238
Życie: 91225
KSIĄŻE CIEMNOŚCI
Poziom przeciwnika: 50

Siła: 221
Zręczność: 847
Inteligencja: 213
Wytrzymałość: 561
Szczęście: 292
Życie: 114444



Kopalnie Glorii - Dostępny w karczmie od 20 pzm.




WODNY GLOMPF
Poziom przeciwnika: 20
Siła: 101
Zręczność: 264
Inteligencja: 101
Wytrzymałość: 174
Szczęście: 119
Życie: 29750
YETI
Poziom przeciwnika: 24
Siła: 317
Zręczność: 126
Inteligencja: 117
Wytrzymałość: 238
Szczęście: 139
Życie: 29750
SZKIELET
Poziom przeciwnika: 28
Siła: 393
Zręczność: 138
Inteligencja: 125
Wytrzymałość: 284
Szczęście: 152
Życie: 41180
OHYDNY GREMLIN
Poziom przeciwnika: 34
Siła: 143
Zręczność: 554
Inteligencja: 144
Wytrzymałość: 303
Szczęście: 216
Życie: 42420
KAMIENNY OLBRZYM
Poziom przeciwnika: 38
Siła: 592
Zręczność: 178
Inteligencja: 162
Wytrzymałość: 398
Szczęście: 195
Życie: 77610
ŻYWIOŁAK OGNIA
Poziom przeciwnika: 44
Siła: 191
Zręczność: 190
Inteligencja: 780
Wytrzymałość: 411
Szczęście: 259
Życie: 36990
KAMIENNY TROLL
Poziom przeciwnika: 48
Siła: 744
Zręczność:  243
Inteligencja: 230
Wytrzymałość: 563
Szczęście: 246
Życie: 137935
SSUKUB BEZWSTYDNY
Poziom przeciwnika: 56
Siła: 250
Zręczność: 960
Inteligencja: 240
Wytrzymałość: 680
Szczęście: 345
Życie: 155040
ODRAŻAJĄCY DEMON
Poziom przeciwnika: 66
Siła: 300
Zręczność: 1160
Inteligencja: 290
Wytrzymałość: 880
Szczęście: 320
Życie: 235840
PIEKIELNA BESTIA
Poziom przeciwnika: 70
Siła: 1240
Zręczność: 385
Inteligencja: 360
Wytrzymałość: 960
Szczęście: 340
Życie: 340800



Ruiny Gnark - Dostępny w karczmie od 30 pzm.






Grota Korsarzy - Dostępny w karczmie od 40 pzm.





Ołtarz Szmaragdowej Łuski - Dostępny w karczmie od 50 pzm.




Toksyczne Drzewo - Dostępny w Gabinecie Magii od 70 pzm
 oraz w karczmie od 80 pzm.



Strumień Lawy - Dostępny w karczmie od 80 pzm.






Świątynia Zimnej Krwii - Dostępny w karczmie od 95 pzm.
Piramida Szaleństwa - Dostępny w karczmie oraz zbrojowni od 110 pzm





Toaleta Bogów - Dostępny w karczmie od 100 poziomu. Jest to właściwie dodatek.






WIEDŹMA


Wiedźmę uzyskujemy na poziomie 61. Pojawia się wtedy możliwość kliknięcia w jedną z ksiąg w gabinecie magii. Dzięki niej możemy ulepszyć swoje przedmioty a który? Zależy od zwoju.
Tutaj są przedstawione wszystkie istniejące dotychczas zwoje

Zwój z mieczem: +5% obrażeń krytycznych (BROŃ)
Zwój z grzybem: +50% szans na znalezienie grzyba w karczmie (NAPIERŚNIK)
Zwój z butem: Skraca czas trwania każdej karczmy o 30 sec (BUTY)
Zwój z pięściąWspółczynnik reakcji +1 [osoba z wyższym współczynnikiem rozpoczyna walkę] (RĘKAWICE)
                     Zwój z strzałką: +10% premii doświadczenia do karczmy (HEŁM)
                     Zwój z kuflem piwa: Zwiększa ilość możliwych do wypicia piw (PAS)
                     Zwój z czapką maga: +10% szans na znalezienie przedmiotu w karczmie (AMULET)
                     Zwój z sakiewką: +10% premii złota za zadanie w karczmie (PIERŚCIEŃ)
                     Zwój z maską: +20% premii złota po wygranej walce na arenie (TALIZMAN)